2014 m. balandžio 6 d., sekmadienis

Kultūros vakaras „Kultūra ir aš“ vyks 2014 m. rugsėjo 6 d.

Kaune organizuojamas miestui svarbus kultūros vakaras „Kultūra ir aš“, kuris vyks 2014 m. rugsėjo 6 d. nuo 19 val. vakaro iki 5 val. ryto, iš šeštadienio į sekmadienį. 

Iniciatyvinė savanoriška jaunimo grupė „Idėja Kaunui“, siekdama tikslų įgyvendinimo ir prisidėdama prie miesto kultūros kūrimo proceso, padedant rėmėjams, globėjams, partneriams ir draugams bei savanoriams, 2014 metais pirmąjį rugsėjo savaitgalį organizuos nekomercinį kultūros vakarą „Kultūra ir aš“, kurio metu Nepriklausomybės aikštę (prie M. Žilinsko dailės galerijos) užtvindyti įvairiausių meno rūšių projektų pristatymais, pakviečiant žmones jaukiam, draugiškam ir demokratiškam naktinėjimui po atvirą M. Žilinsko dailės galerijos prieigą ir kūrybines dirbtuves, dalyvaujant kultūros kūrimo procese. 

„Kultūra ir aš“ dalyvaus menininkai iš Lietuvos, pristatydami įvairiausių nemokamų meno projektų, tarp kurių bus ugnies šou, egiptietiški šokiai, animacinių filmų žiūrėjimas po atviru dangumi, dainuojamoji poezija, šiuolaikiniai šokiai, vizualizasijos ir kovos menų pasirodymai, keramikai, krepšinio varžybos, nakties burtai ir t.t. 

„Kultūra ir aš“ – kiekvienas neabejotinai išvys ir atras tai ko kasdienybėje nepastebi, ar neranda tam laiko. 

Kultūros vakaro „Kultūra ir aš“ tikslas yra skatinti įvairaus amžiaus žmonių grupes domėtis kultūriniu gyvenimu: aukšto meninio lygio įvairių sričių tarptautinio ir netarptautinio profesionaliojo ir mėgėjų meno sukūrimas ir įgyvendinimas, skirtų miesto įvaizdžiui kurti, skatinti jaunimo iniciatyvas bei miestiečius ir svečius dalyvauti kultūros kūrimo procese. 

„Kultūra ir aš“ menininkams, o ypač jauniesiems – puiki scena pristatyti savo kūrybai.