2015 m. vasario 19 d., ketvirtadienis

Tokia gali būti muziejų reklama

Kūrybinė grupė INDIVA pristato naują video darbą „Museum Mystery“ ir idėją, kokia galėtų ir gali būti muziejų reklama, kaip patraukliai reprezentuoti kultūros paveldo objektus.

Originalios muziejų savireklamos stygiaus problema aktuali ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Iki šiol lankytojai viliojami virtualiomis parodomis, foto galerijomis ir panoraminiais vaizdais, išskirtinais atvejais sukuriamos atskirų ekspozicijų informacinės reklamos televizijai. Šiame kontekste INDIVA pristatomas sprendimas yra žingsnis į priekį.

„Visus vaizdo klipe matomus lobius, paslaptis ir istorijas saugo labai specifinis Bažnytinio paveldo muziejus, kuris ieškodamas naujų reklamos galimybių suteikė mums progą išreikšti savo netradicinį požiūrį. Nuo pat pradžių tikslą turėjome vieną – sukurti netikėtą vaizdo intrigą, kuri, galbūt, paskatintų muziejaus duris atverti kuo įvairesnį lankytoją, nuo vaidybinių ir dokumentinių filmų kūrėjo iki smalsaus keturiolikmečio“ – šio nekomercinio projekto tikslais dalinasi INDIVA vadovas Matas Oželis.


Kūrybinė komanda nuoširdžiai prisipažino, kad jiems patiems šis projektas virto tikru nuotykiu. „Filmavome įvairiu paros metu, kartą teko visą dieną praleisti drėgnuose požemiuose vasarine apranga, dirbti nesant apšvietimo, o linksmoji dalis buvo ta, kad buvome dar ir užrakinti. Tikras realybės šou“ – su šypsena prisimena kūrybos vadovas Edgaras Kurauskas.

Dinamiškas, mistikos ir paslapties persmelktas klipas mirga vaizdais iš Šv. Mykolo bažnyčioje esančios ekspozicijos, Katedros požemių ir nuostabius Vilniaus vaizdus atveriančios Katedros varpinės, tačiau kartu žiūrovui paliekama ir vietos fantazijai.

Klipo kūrėjai tiki, kad intriga ir nuolat tobulėjančios vaizdo kūrimo technologijos yra šiuolaikiško, įdomaus muziejų ir kultūros paveldo objektų pristatymo raktas, ir žada tęsti darbą šioje srityje.



Šaltinis „Neatrastos vietos“