Kauno miesto savivaldybė paskelbė reklaminį klipą, kurį būtų galima drąsiai įvardinti kaip eilinė daugumos kauniečių mylimo ir popinamo mero Visvaldo Matijošaičio savireklama, kuriai, pasak Savivaldybės tarybos opozicijos, Savivaldybė per metus išleidžia nei daug, nei mažai – apie milijoną. Tačiau šį kartą ne apie tai, o apie idėją, kaip galima sukurti reklamą (savireklamą), kuri nepykina, o priešingai – sukausto dėmesį (gerąją prasme).
Savireklamoje nurodoma, kad atidaromas tiltas per Kauno hidroelektrinę, pavaizduojant kaip meras V. Matijošaitis, kuris vienas iš pirmųjų su filmo „Atgal į ateitį“ automobiliu išbandęs naująją tilto trasą, kviečia kauniečius ir miesto svečius nusikelti į netolimą Kauno ateitį, kur miesto laukia daug teigiamų pokyčių.
Vienas internautas po savireklama nurodė, kad „reikia pripažinti ir tuo pačiu paspausti ranką už idėją pristatyti atliktus ir busimus darbus“, su kuo sutinkame 100 procentų.